Satelitski program RTVCG


Uz svu najbolju volju, ne mogu da nađem riječi pohvale za satelitski program RTCG-a. Nažalost, mimo Atlas televizije, na Total Tv-u ne hvatamo ni jedan drugi crnogorski kanal, a sjećam se još iz doba u kojem sam ga hvatala na Astri da sam bila zgrožena njegovim sadržajem. Međutim, kako godine prolaze, a on se nikako ne mijenja, dolazim do zaključka da postoji neka logika iza takvog izbora programa i jako bih voljela da mi je neko objasni.

Mogu da razumijem da postoji percepcija da će dijaspora rado slušati izvornu muziku, i milo mi je kada na satelitskoj vidim i čujem spotove naših mladih muzičara (Andrijana, Bojan Marović, itd.). Svi, naravno, pratimo dnevnik i sport. Ali čemu služi, na primjer, film koji je prikazan prošlog mjeseca (možda i prije) u kojem prikazuju tobože tipičnu crnogorsku prosidbu?

Radnja se odvija u nekoj zabiti, kamena kuća bogu iza nogu, i dolaze na konjima trojica da prose đevojku. Mladoženja i ona se ugledaju i mladoženja joj se nasmiješi, a ono nema zuba četvorke. Otac odvratan, primitivan, drži se kao vladika, kćerka sa pletenicama ga služi kao kućna pomoćnica. Ovi sjede, puše, piju, i otac mladoženje počne da pobraja koliko ima pašnjaka i kuća, a ovaj ga vrlo ozbiljno sluša. Onda pozove rođake da mu oni kažu šta znaju o toj familiji, pa rođaci dođu i kažu da su ovi odlični i da im slobodno da đevojku. Najgori dio filma je, naravno, kad je otac pozove i kaže joj da je odlučio da je da ovome za ženu i pita je pristaje li, a ona odgovara: "Ja ću poslušat kako god ti misliš da treba". Mladoženjinu rupu u zubima sam nekako pretekla, ali od ove njene rečenice mi se povraćalo!
Poslije ide svadba, igra se kolo, jašu se konji, itd. Dotle sam ja izdržala sa gledanjem i ne znam šta je poslije bilo. Navijam da je ona u zadnji čas rekla da neće da se uda, skinula nošnju, obukla farmerice i spucala u grad, gdje je našla momka sa svim zubima i sama ga odabrala bez očevog miješanja. Bojim se, međutim, da je epilog bio mnogo konvencionalniji, nešto u stilu - odvedoše nju, majka joj plače, ona rađa deset sinova, i tako dalje.

Tako sam nekad davno gledala sličan film, gdje neki brkati Crnogorac opet živi u nekoj groznoj kamenoj kućici i treba da mu dođu gosti. I sad treba da bude fin pred gostima, pa odlazi u svoju sobu da se spremi. Tamo mu iznad kreveta visi nekakvi ćilim umjesto slike, a on ispod kreveta izvlači tanjir i escajg, stavlja ih na stolicu i ponavlja gradivo: "Supu srčem iz dubokoga pjata, a iz plitkoga jedem meso"!

I sad ja pitam: kome je upućen takav programski sadržaj? Dijaspori? Šta će to dijaspori? I pada li ikome na pamet da taj program vide ljudi iz regiona, da ga vide stranci i da na to pomisle "vidi primitivaca". Moramo li baš da im serviramo taj utisak, kad već tvrdimo da hoćemo da se borimo protiv njega?

A ako ovi iz dnevnika misle da su oni svijetla tačka satelitskog emitovanja, neka malo pripaze na svoje greške. Imaju neki novi format dnevnika, gdje ispod vijesti stavljaju nekakve podnaslove koji su toliko glupi i polupismeni, da im se svake večeri smijemo. Ili zaborave slovo, ili lupe nešto, ili potpuno promaše pravopis (i stari i novi). Sinoć je, na primjer, na jednoj vijesti podnaslov bio INPOZANTNO. Sa slovom N. Tačno se vidi da je to montažer ukucavao u zadnji čas, pet minuta pred početak dnevnika. I skoro svake večeri je ponešto.

Bespotrebno jadno. I sigurna sam da s vrlo malo truda može puno, neuporedivo bolje.

Tags:

Share:

19 comments

  1. Posla sam kod drugarice sto ima te satelitske programe nedavno i pita me "A sto vi na taj vas Crnogorski program nemate sto bolje od muzike nego onog bradatog covjeka koji se zove po nekoj boji i njegov orkestar".

    Sto da joj odgovorim? Da nam je Bog dao Zutog Serhatlica i ne treba nam nista drugo?! :)

    ReplyDelete
  2. E, sto me nasmeja sa ovim INPOZANTNO:):):)

    Mi se ubismo od promocije Crne Gore po belom svetu, a oni sami se vuku na dole....da poludis....

    Dako ovaj tvoj text procita onaj ko treba da procita!!!

    ReplyDelete
  3. Anonymous23/2/10 09:13

    Nece se promijenit nista ni za sto godina.Ja stvarno taj satelitski ne gledam,ali i ovoga je puna kapa,kulminacija mi je ono dvoje sto kuvaju,od voditeljke ocu da se pomamim.To ko nije gledao nemoze da razumije,uzas,zastida.
    Tako Ksenija,kako satelitski tako i ovaj,nikakav.
    pozdrav,marina perkovic

    ReplyDelete
  4. Anonymous23/2/10 11:04

    Nemoj, a Biljana Stankovic koja mi u sred "centralne drzavne informativne emisije" puci usta ka' da je na nekom kanalu koji ima "triple X" oznake?! Ima li iko da joj kaze da to ne valja....

    Da ne pominjemo sadrzaj programa.... uzmes jedan (bilo koji) dan i analiziras.... UZAS! A najcrnje od svega mi je ono studijsko igranje, sjedjenje za stolove u studiju i kucanje casama... cirkus! Ajde do jada da imaju muzicku emisiju u kojoj daju spotove (profesionalne spotove!, ne studijske prepjeve uz izvijacice i krezubovice) domacih izvodjaca!

    Sto kaze Sandra, zivio Zuti sto godina, ne vjerujem da ga iko moze pretec u vremenu provedenom na "malom ekranu". Jos da opet pocnu reprizirat "Djeknu", velika je mogucnost da neki od tv uredjaja u mojoj kuci tragicno zavrsi.

    ReplyDelete
  5. Anonymous23/2/10 15:44

    A jeste, bravo, Biljana Stanković baš naglašeno pući usne, to je toliko upadljivo da je to strašno! :)
    Meni je najbolja voditeljka dnevnika bila ona Svetlana Popović, potpuno je odskakala od ovih ostalih. Moderna, zgodna.
    J.

    ReplyDelete
  6. Anonymous24/2/10 15:18

    ...prevaziđeni u vremenu, prostoru, tehnici i komunikaciji...
    Ono sto se čuje na Dnevniku već je bajato, jer sve to od jutra ima u dnevnim novinama, još sadržajnije i ljepše napisano na info. internet portalima.
    Miomir Maroš je ovdje izuzet, ne znam zašto. Njegove emisije su sadržajne i svaki čovjek preko 78 godina je njegov veliki fan...čak je i nagradu dobio. Njegov glas je očaravajući.
    Emisija Zahvaljujući Vladi i resornom ministarstvu tj. Agro saznanje, đe se slikaju sa kravom u neko brdo, i govore o cijeni otkupa mlijeka itd. sama sebe lansira u najbolju emisiju ikad.
    Tako i talk show sa Dušicom-bingo girl obrađuje uvjek neaktuene teme našeg društva. Ona obično sjedi na stolici za visećim stolom u nekoj ekstrica haljinici i pametuje postavljajući zajedno sa gostima standarde i siteme vrijednosti lijepe nam Crne Gore... ... ...
    Mnogi crngorski građani u dijaspori, zajedno sa mnom, pokušali su više puta da ukažu na uređivačku politiku satelitskog programa RTCG.
    U savjetu RTCG sjede 9 članova uprave na čelu sa Simonovićem. Branko Vojičić je Generalni direktor Radio Televizije Crne Gore.
    Ne znate možda da je Radojka Rutović, Direktor Televizije Crne Gore,sa kraćom biografijom sa sajta:
    Rođena 3.03.1968. u Nikšiću.
    Završila Filozofski fakultet u Nikšiću - odsjek jezik i književnost, priprema magistarski rad (završene dvije godine)
    Govori ruski jezik aktivno i engleski jezik pasivno. Prethodno radno iskustvo: od novinara do glavnog urednika Prvog programa TVCG; početkom devedesetih pripravnik u TVNK.
    U vezi sa satelitskim programom na sajtu RTCG možete naći bukvalno samo snimak dometa satelita i parametre za nalaženje programa.
    Sve dok je njima radni odnos zabetoniran rješenjem, a plata zagarantovana budžetom građana, ostaje nam samo da daljinskim upravljačem preskočimo "naš" kanal i time preskočimo nervozu...

    V.

    ReplyDelete
  7. Anonymous24/2/10 15:28

    http://www.youtube.com/watch?v=loeZZERx4Ds
    Evo kako se tvcg miješa i daje svoj sud u vezi sa slučajem šarić, istragom koja je u toku gdje nikom krivica nije dokazana.
    TVCG umjesto da prenese informaciju iznosi stav nekog urednika koji pokušava... i tako pokušava i ostaje u pokušaju.
    tužna crna goro, zaplači!

    ReplyDelete
  8. Anonymous25/2/10 14:07

    zato ja gledam dnevnik INTV na www.rtvin.com

    ReplyDelete
  9. I gdje se klikne kad se uđe na sajt? Ja evo gledam i ne vidim tu opciju...

    ReplyDelete
  10. Anonymous26/2/10 20:25

    desni ugao, izmedju LAJMETA I ANKETE
    pise SAT PROGRAM
    www.rtcg.me/servis.htmlam

    ReplyDelete
  11. Anonymous19/3/10 17:06

    ima li ista u tvcg da je dobro? po ovim tekstovima -ne!! gledate li vi druge tv? imaju ovi iz tvcg svojih bisera, ali nazalost ni priblizno ostalima. in tv-tajkunska,duvanska tv,a to ne smeta? ostalo-tv zastidja, sa opaljenim padezima i glupostima na tone! a biljana stankovic je rijetki novinar u tvcg koja ima besprekornu dikciju, artikulaciju,ne ratuje sa padezima i akcentima i izgleda odlicno i moderno. a to sto ima lijepa usta-pa nece se valjda izvinjavati zbog toga! jedino mi je zao sto ne radi emisije, okrugle stolove i intervjue jer to radi vrhunski, vec se zakopola u taj dn, koji doduse i gledam samo kad ona radi-ostale urednike dozivljavam ka tzv jer mi njihova imena i pojave u novinarskom smislu na znace nista. pecat je dobra emisija, otvoreno takodje, a i ono agrosaznanje ima svoju svrhu. zabavni program im je stvarno los, a posebna su prica oni nesrecni pokusaji talk show- to je stvarno dno. da ne zaboravim onaj art-bez koncepta i sadrzaja.nazalost, ova danasnja tvcg je na nizbrdici, nekada je tu bilo i sadrzaja i kvaliteta. ali, posto riba od glave smrdi- sta drugo ocekivati od programa kada ga kreira neznanje, autocenzura i pogresnost koja ima samo jednu misao-dopasti se i sluziti onima koji su te tu i doveli? imam dovoljno godina i zapamtio sam i neka bolja vremena tvcg, ali ce ih valjda ponov biti. naravno kad na celnu funkciju dodje ostvaren novinar, a ne partijska uzdanica i poslusnica.

    ReplyDelete
  12. Anonymous11/4/10 16:19

    A sta tek reci o emisiji "Glamour noir"(valjda se tako pise) na Atlas TV-u i o one 3 tuzne i jadne voditeljke koje pokusavaju da budu moderne?! Olivera Colovic,koja blago receno,izgleda uzasno a petlja se u sve i svasta a koja osim dobre dikcije nema apsolutno nista a u njenim emisijama biva i voditelj i fotomodel i manekenka modni savjetnik i strucnjak i ...i ...i...i...Dokle tako....Dokle tako..._Dokle tako?!

    ReplyDelete
  13. Anonymous9/10/10 17:59

    ...Gledao sam emisiju ,,Moje zvjezdice'', mislim da konacno mogu da kazem da sam posle mnogo godina pogledao nesto lijepo i vrijedno! Sve cestitke onima koji su emisiju radili,a to je djecija redakcija TVCG.Nadam se da ce biti i reprize

    ReplyDelete
  14. Moj suprug i ja smo u braku već oko 7 godina. Sretno smo bili u braku s dvoje djece, dječakom i djevojčicom. Prije 3 mjeseca počeo sam primjećivati ​​od njega neko čudno ponašanje i nekoliko tjedana kasnije otkrio sam da moj muž nekoga viđa. Počeo je dolaziti kući kasno s posla, jedva se brine za mene ili djecu više, Ponekad izlazi, a ne vraća se kući otprilike 2-3 dana. Učinio sam sve što sam mogao da otklonim ovaj problem, ali sve bez uspjeha. Postala sam jako zabrinuta i potrebna mi je pomoć. Dok sam jednog dana pregledavao Internet, naišao sam na web stranicu koja je sugerirala da dr. ODION može pomoći u rješavanju bračnih problema, obnovi narušenih odnosa i tako dalje. Dakle, osjećao sam da bih ga trebao pokušati. Kontaktirao sam ga i on je učinio čaroliju za mene. Dva dana kasnije, moj muž je došao kod mene i ispričao se za učinjene nepravde i obećao da to više nikada neće učiniti. Otada se sve vratilo u normalu. Ja i moja obitelj ponovno sretno živimo zajedno. Sve zahvaljujući dr. ODION-u. Ako vam treba čarobnjak koji može čaroliju koja zaista djeluje, predlažem da se obratite njemu. Neće vas razočarati. Ovo je njegov E-mail: (drodion60@yandex.com) ili Whatsapp na +2349060503921.

    ReplyDelete
  15. NAJBOLJI NAČIN Da osvojite i nabavite svog bivšeg igrača uz pomoć DR ODIONA MOĆNIM I HITNIM LJUBAVI, SA 100% GARANCIJE. Suprug me napušta već posljednjih mjeseci i odbija se vratiti jer ga je držala žena koju je upravo upoznao, zbog toga patim i to je bila borba, ali odlučim učiniti sve znači kako bi se osigurali da se moj muž i ja vratimo zajedno kao i do sad, a zatim sam otišao tamo na mreži vidio sam toliko dobrih govora o ovom čarobnjaku čiji je e-mail drodion60@yandex.com pa sam ga morao kontaktirati i objasniti svoj problem za njega i u samo 48 sati koliko je obećao, moj muž se vratio kući i njegovo ponašanje se vratilo muškarcu s kojim sam se udala. Ne mogu se dovoljno zahvaliti čarobnjaku na čaroliji za ono što je učinio za mene, toliko sam zahvalan i nikada neću prestati objavljivati njegovo ime na internetu zbog dobrog djela koje je učinio za mene, molim vas da mi dozvolite da ovdje odbacim njegov mail (drodion60@yandex.com) možete nazvati ovog velikog čovjeka ili ga podržati na +2349060503921.

    ReplyDelete
  16. KAKO DOBIJAM SVOJU ŽENU POMOĆI SA POMOĆOM DR ODIONA ... Pozdrav svima, ja se zovem Robert Jason, nakon 15 godina braka, ja i moja supruga živjeli smo sretno zajedno, toliko smo se voljeli i volio sam se mojoj obitelji, oni su mi bili glavni prioritet, sve dok jednog jutra ja i supruga nismo imali malu svađu za koju znam da svi parovi imaju jer na ovom svijetu ne postoje savršeni parovi nakon svađe kad sam se vratio kući nisam mogao pronađite moju ženu i našu djecu, ona je također spakirala torbe i one od djece i otišla. Pokušao sam je nazvati, ali nisam mogao doći do nje, otišao sam u kuću njene prijateljice, ali nisu mi mogli reći gdje da je nađem, bio sam frustriran Nisam znala što da radim Počela sam piti alkohol svaki dan i noć. Prestala sam ići na posao. Za mene je to bila teška stvar, jer ona i moja djeca za mene znači sve, to je bilo kao da me je dio tijela napustio. Nisam mogao dobro funkcionirajte, jednog dana sam pregledavao Internet kad sam vidio svjedočenje nekoga tko svjedoči o čovjeku c nazvao dr. ODION-a i kako je vratio svoju ženu u roku od 3 dana, nisam dvaput razmišljao o tome, poslao sam mu poruku i rekao mu sve što se dogodilo između mene i moje žene i rekao je da mu je moj problem vrlo lak za rješenje Također mi je rekao da mu vjerujem da će se moja supruga vratiti i rekao sam mu da mu vjerujem, a on je zatražio neke informacije koje sam mu dao, 3 dana kasnije moja se supruga vratila kući s djecom, pa sam bila toliko iznenađena da sam je vidjela. poput sna za mene ona je počela plakati i ispričavati mi se, rekao sam joj da je to u redu, opraštam joj što sam sretna što se vratila, sada živimo sretno zajedno. Ako vam je slomljeno srce jer vas je napustila supruga ili suprug, za bilo koju vrstu uroke smrti, čarolije zaštite, a također za rješavanje sudskih slučajeva kontaktirajte ovog moćnog kaluđera za čaroliju nazvanog dr ODION kontaktirajte ga putem svoje e-pošte; (drodion60@yandex.com) ili ga možete i pročitati na +2349060503921.

    ReplyDelete
  17. Sreća je sve što sada vidim. Nikad nisam mislio da smo ja i moj dečko ponovno ujedinjeni. Nakon što sam bio u vezi s njim 5 godina, raskinuo je sa mnom, učinio sam sve što sam mogao da ga vratim, ali sve bezuspješno, želio sam ga toliko se vratio zbog ljubavi koju imam prema njemu, preklinjao sam ga sa svime, obećao sam mu, ali on je to odbio, objasnio sam svoj problem nekome na mreži i ona mi je predložila da se radije obratim kotaču za čaroliju koji bi mi mogao pomoći čarolija da ga vratim, ali ja sam tip koji nikad nije vjerovao u čaroliju, nisam imao izbora nego da ga isprobam, poslao sam e-poštu kotača s čarolijom i rekao mi je da nema problema da će sve biti u redu prije 3 dana kad je bacio čarolija i iznenađujuće 3. dan, bilo je oko 16:00, moj bivši me zvao, bio sam toliko iznenađen, odgovorio sam na poziv i sve što je rekao je bilo tako žao zbog svega što se dogodilo da je želio da se vratim kod njega on me toliko voli, bila sam tako sretna i otišla sam k njemu, tako smo započeli živjeti zajedno opet sretno od tada, obećao sam da ću svima koji znam da imaju problema u vezi biti od pomoći takvoj osobi tako što ću je uputiti u jedinog pravog i snažnog kaluđera čarolije koji mi je pomogao oko mog problema i koji razlikuje se od svih lažnih vani, svih koji trebaju pomoć čarobnjaka, njegovu e-poštu: (drodion60@yandex.com) ili WhatsAPP njegov broj mobitela +2349060503921

    ReplyDelete
  18. Pozdrav svima, ovo je nešto najljepše što sam ikada doživio i moram podijeliti ovo veliko svjedočanstvo. Samo želim zahvaliti DR ISIKOLO-u što mi je oduzeo vrijeme da mi pomogne da riješim čaroliju koja vraća mog bivšeg ljubavnika koji je iznenada izgubio interes za mene nakon šest mjeseci zaruka, ali danas smo u braku i sretniji nego nikad prije. Bio sam istinski ošamućen i šokiran kad je učinio posao za mene, a 48 sati nakon toga, Kris se vratio u moju kuću i počeo moliti za oproštaj i za mene da ga primim natrag .. Stvarno mi nedostaju riječi i ne znam dr. kako bih vam prenio svoju zahvalnost DR ISIKOLO, vi ste Bog poslali da obnovite pokvarenu vezu. Duboko uživa pomažući ljudima da ostvare svoje želje, pronađu pravu ljubav, vrate svoje bivše ljubavnike, prekinu nasilne odnose, pronađu uspjeh, privuku sreću, pronađu srodne duše i još mnogo toga. Kontaktirajte ga danas i dopustite mu da vam pokaže čuda i čuđenje svog sistema ljubavnih čarolija. Daje rezultate u najboljem slučaju u pravljenju pravopisa. Pošaljite e-mail: isikolosolutionhome@gmail.com Možete ga i Whatsapp poslati na +2348133261196.

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.