Rođendan


Ja sam veliki fan rođendana i nikada neću razumjeti one koji ne vole da im se rođendan čestita i pominje. To je jedini praznik u godini koji pripada samo slavljeniku, jedini praznik kada je on glavni, kada ga se svi sjete, kada se stide oni koji ga zaborave (ja sam obično među tima jer sam antitalenat za datume), kada mu je opravdano da jede kolače i kad čak padne i po neki poklončić.

I tako ja noćas, oko 3:20, napunih trideset i tri, ali ove godine malo manje oduševljena nego obično. Ne, nije me strah od godina i starenja i mislim da je smiješno strahovati od bilo čega sa trideset i tri. Čak štoviše, mislim da je smiješno strahovati od bilo čega prije sedamdesete, jer danas tek sedamedesete postaju ozbiljne godine, a sve prije toga je sve pitanje ličnosti, forme, načina života, a pomalo i sreće. Neki su sa trideset stari ili bolesni, neki sa osamdeset odu na onaj svijet nakon niza zdravih i mirnih godina. Ja za sebe planiram ovu drugu varijantu, što ne znači da ću da izigravam ludu babu u mini suknji, ali me nećete sigurno vidjeti ni sa maramom na glavi i keceljom oko struka. Ja ću biti od onih hipi baba sa dugim suknjama i puno srebrnog nakita koje idu po izložbama i književnim večerima i objavljuju knjige. Unučad će misliti da sam strašna faca, a ja ću se praviti važna što mi je muž mlađi od mene, neću kriti godine i uvijek ću slaviti rođendane kao da sam curica (sada je mom ujaku Igoru zabranjeno da kaže "ljudi planiraju, Bog se smije"!!!)

A danas sam malo neraspoložena zato što se završila najljepša godina mog dosadašnjeg života. Više ni jedna godina neće biti ona u kojoj sam rodila Filipa, a to mi odmah budi nostalgiju. Ove godine se prvi put dogodilo da mi se ostvarilo sve što sam poželjela iznad prethodne rođendanske torte i to nije mala stvar. Najzad sam raskrstila s Rimom, i to odmah poslije rođendana, otišla da živim sa mužem i sve to krunisala Filipom. Moraću da natempiram još jednu bebu za ovu trideset i treću, da ne bi ostala zapamćena samo po tome kako sam, kad god bi me neko pitao za godine, morala dva puta u sekundi da izgovorim slovo R!

A da smo sada u Crnoj Gori, noćas bi bila žurka. Vjerovatno u Posejdonu kod Ljilje, gdje sam slavila i jubilarni trideseti, kada se nas dvadesetak utuklo i igralo do pred zoru. Andrijana je dovela Al Dina, koji je morao da pjeva "Kad me bebo ne voliš" da bi zaradio parče torte, a Beranci su napravili haos čim su uletjeli na žurku. Ove godine bi, doduše, pravili opasni spoj Podgorice, Berana i Cetinja, mada bi i to dobro prošlo - na svadbi smo uvidjeli da može. Žao mi je što su svi prijatelji toliko daleko, što neće biti lude atmosfere i zabave, što mi baba neće spremiti neki specijalni rođendanski ručak po mom ukusu (supa s knedlama, piletina i rižoto na njen način) i što noćas neću ja biti izgovor da se svi okupimo.

Ali opet, mislim da sam danas pobjednik. Jer znam da ću se za dvadeset godina s nostalgijom prisjećati svog trideset i trećeg rođendana, kada se Filip probudio, ušuškao mi se u krilu, eksperimentiše da sam stavlja i vadi cuclu i povremeno gleda u ekran, gdje se nižu slova koja su njemu još uvijek sasvim nepoznati svijet, a meni omiljena razonoda. Uskoro će mi zaspati u naručju, a onda ćemo u šetnju. Ako se muž ne sjeti da me na ručak povede na suši, podsjetiće ga ovaj blog. A to je sve bolje od bilo kakve žurke. Što ne znači, naravno, da sledeće godine nećemo lumpovati!

Tags:

Share:

10 comments

  1. Anonymous18/2/10 11:04

    Prvo opet,SRECAN TI RODJENDAN.Eto ja ti po godinama mogu majka bit,ali kad se priblizava datun rodjendana ja sam presrecna.Volim da mi se cestita,da dobijam poklone,a zaboravili ko slucajno ja ga bogami napomenem.Pravo da ti kazem,strasno mi je smijesno kad neko krije godine,ja cu napunit 54 u septembru,velika brojka ali tako je kako je,nemozemo se sad pomamit sto godine idu.Naravno,od kako smo "porasli" uvjek slavimo okrugle,zajedno ja i sestra i to je prelijep povod da okupis drustvo.Zadnji put smo ga slavile u Piccadily-ju.PRELIJEPO.Nadam se da ces slijedeci,ako ne,onda onaj naredni slaviti sa jos jednim malim zvrkom u krilu.Pozdrav,Marina Perkovic

    ReplyDelete
  2. Neka ti je sa srecom, pa da ninas novorodjence i za sledeci!

    ReplyDelete
  3. SRECAN RODJENDAN!!!!

    ReplyDelete
  4. Anonymous18/2/10 14:19

    Srecan rodjendan!!!!!!!!!!!! sigurna sam da ces i 33 , za 20 godina pamtit po divnim uspomenama.... Filipovim prvim koracima i rijecima...tvojim knjizevnim uspjesima i Ivanovim unaprijedjenjima..... i sve to u zdravlju i veselju!!!!!!
    puno Vas ljubim!!!
    cik pogodi ko sam

    ReplyDelete
  5. Anonymous18/2/10 15:32

    VSE NAJBOLJŠE! Evo ti čestitke na slovenačkom za tvoj bogat jezički korpus. Probaj da izgovoriš - strašno, zar ne:-) Milanka

    ReplyDelete
  6. Anonymous18/2/10 15:34

    Srećan rođendan!!!!!!!Ja sam sigurna da ćeš ti umeti da i ovu godinu ispuniš stvarima vrednim pamćenja.Iskoristiću priliku da ti se zahvalim što moje dane ulepšavaš svojim pričicama koje nestrpljivo iščekujem i rado čitam :)
    Ana Božović

    ReplyDelete
  7. Moj suprug i ja smo u braku već oko 7 godina. Sretno smo bili u braku s dvoje djece, dječakom i djevojčicom. Prije 3 mjeseca počeo sam primjećivati ​​od njega neko čudno ponašanje i nekoliko tjedana kasnije otkrio sam da moj muž nekoga viđa. Počeo je dolaziti kući kasno s posla, jedva se brine za mene ili djecu više, Ponekad izlazi, a ne vraća se kući otprilike 2-3 dana. Učinio sam sve što sam mogao da otklonim ovaj problem, ali sve bez uspjeha. Postala sam jako zabrinuta i potrebna mi je pomoć. Dok sam jednog dana pregledavao Internet, naišao sam na web stranicu koja je sugerirala da dr. ODION može pomoći u rješavanju bračnih problema, obnovi narušenih odnosa i tako dalje. Dakle, osjećao sam da bih ga trebao pokušati. Kontaktirao sam ga i on je učinio čaroliju za mene. Dva dana kasnije, moj muž je došao kod mene i ispričao se za učinjene nepravde i obećao da to više nikada neće učiniti. Otada se sve vratilo u normalu. Ja i moja obitelj ponovno sretno živimo zajedno. Sve zahvaljujući dr. ODION-u. Ako vam treba čarobnjak koji može čaroliju koja zaista djeluje, predlažem da se obratite njemu. Neće vas razočarati. Ovo je njegov E-mail: (drodion60@yandex.com) ili Whatsapp na +2349060503921.

    ReplyDelete
  8. NAJBOLJI NAČIN Da osvojite i nabavite svog bivšeg igrača uz pomoć DR ODIONA MOĆNIM I HITNIM LJUBAVI, SA 100% GARANCIJE. Suprug me napušta već posljednjih mjeseci i odbija se vratiti jer ga je držala žena koju je upravo upoznao, zbog toga patim i to je bila borba, ali odlučim učiniti sve znači kako bi se osigurali da se moj muž i ja vratimo zajedno kao i do sad, a zatim sam otišao tamo na mreži vidio sam toliko dobrih govora o ovom čarobnjaku čiji je e-mail drodion60@yandex.com pa sam ga morao kontaktirati i objasniti svoj problem za njega i u samo 48 sati koliko je obećao, moj muž se vratio kući i njegovo ponašanje se vratilo muškarcu s kojim sam se udala. Ne mogu se dovoljno zahvaliti čarobnjaku na čaroliji za ono što je učinio za mene, toliko sam zahvalan i nikada neću prestati objavljivati njegovo ime na internetu zbog dobrog djela koje je učinio za mene, molim vas da mi dozvolite da ovdje odbacim njegov mail (drodion60@yandex.com) možete nazvati ovog velikog čovjeka ili ga podržati na +2349060503921.

    ReplyDelete


  9. Vratio sam se svom bivšem dečku uz pomoć dr. AJAYI-ja najboljeg kotača za čaroliju na mreži i dr. AJAYI toplo preporučujem svima kojima je pomoć potrebna. Želim posvjedočiti kako sam vratio svog dečka nakon što je raskinuo sa mnom, bili smo zajedno 4 godine, nedavno sam saznao da je moj dečko bio u vezi sa drugom djevojkom, kad sam se sukobio s njim, to je dovelo do svađe i on konačno sam raskinuo sa mnom, pokušao sam sve što sam mogao da ga vratim, ali sve bezuspješno dok nisam vidio na forumu za vezu veziča o čaroliji koji pomaže ljudima da povrate izgubljenu ljubav putem Ljubavne čarolije, u početku sam sumnjao u to ali sam odlučio pokusiti, kad sam kontaktirao ovog vračara čarolije putem svoje e-pošte, i on mi je rekao šta da radim i učinio sam to, a onda je učinio ljubavnu čaroliju za mene. 48 sati kasnije, moj dečko me je stvarno zvao i rekao mi da mi toliko nedostaje, Tako nevjerojatno !! Tako se vratio istog dana, s puno ljubavi i radosti, i izvinio se zbog svoje greške i zbog boli koji mi je nanio. Tada smo od tog dana naša veza bila jača nego što je bila prije, Sve zahvaljujući dr. AJAYI. Toliko je moćan i odlučio sam podijeliti svoju priču na Internetu da je dr. AJAYI pravi i snažni kotač za čaroliju za koga ću se uvijek moliti dugo živjeti kako bi pomogao svojoj djeci u vrijeme nevolje, ako ste ovdje i trebate svoju bivšu leđa ili se vaš muž preselio kod druge žene, nemojte više plakati, obratite se sada ovom moćnom čarobnjaku. Evo njegovog kontakta: Pošaljite mu e-poštu na: Drajayi1990@gmail.com Možete napisati njegov Whatsapp / viber broj: + 2347084887094, HVALA Dr AJAYI

    ReplyDelete
  10. Sreća je sve što sada vidim. Nikad nisam mislio da smo ja i moj dečko ponovno ujedinjeni. Nakon što sam bio u vezi s njim 5 godina, raskinuo je sa mnom, učinio sam sve što sam mogao da ga vratim, ali sve bezuspješno, želio sam ga toliko se vratio zbog ljubavi koju imam prema njemu, preklinjao sam ga sa svime, obećao sam mu, ali on je to odbio, objasnio sam svoj problem nekome na mreži i ona mi je predložila da se radije obratim kotaču za čaroliju koji bi mi mogao pomoći čarolija da ga vratim, ali ja sam tip koji nikad nije vjerovao u čaroliju, nisam imao izbora nego da ga isprobam, poslao sam e-poštu kotača s čarolijom i rekao mi je da nema problema da će sve biti u redu prije 3 dana kad je bacio čarolija i iznenađujuće 3. dan, bilo je oko 16:00, moj bivši me zvao, bio sam toliko iznenađen, odgovorio sam na poziv i sve što je rekao je bilo tako žao zbog svega što se dogodilo da je želio da se vratim kod njega on me toliko voli, bila sam tako sretna i otišla sam k njemu, tako smo započeli živjeti zajedno opet sretno od tada, obećao sam da ću svima koji znam da imaju problema u vezi biti od pomoći takvoj osobi tako što ću je uputiti u jedinog pravog i snažnog kaluđera čarolije koji mi je pomogao oko mog problema i koji razlikuje se od svih lažnih vani, svih koji trebaju pomoć čarobnjaka, njegovu e-poštu: (drodion60@yandex.com) ili WhatsAPP njegov broj mobitela +2349060503921

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.