Protekal dijeta


Evo, oprobah se ja u još jednoj dijeti - Protekal - pa rekoh da vam prenesem svoja iskustva.

Naime, odlučila sam se na ovu dijetu zato što svako ko ju je držao je za kratko vrijeme postigao enormni gubitak kilograma; ljudi koji su čitavog života kuburili sa dijetama, odjednom su postali mršavi, lijepi i srećni. Djelovalo je kao čudotvorno brzo rješenje kojem je - uprkos stalnim preporukama ljekara da ne postoji brzo i čudotvorno rješenje, već samo promjena sopstvenih životnih navika - bilo suviše teško odoljeti.

Da počnemo tako što ću vam prepisati njihovu definiciju (sa sajta) o svojstvima i metodologiji ove proteinske dijete:

U aktivnoj fazi vas ubacuju u ketozu: zahvaljujući niskom unosu ugljenih hidrata nastaje hipoinsulinemija (nizak nivo insulina u krvi), što izaziva lipolizu (razlaganje masnog tkiva). Masne kisjeline se oksidišu u ketonska tela, koja sada postaju izvor energije, ali pored toga imaju i anoreksički efekat – odsustvo gladi i animički efekat – dobro raspoloženje sa dosta energije. U prvom dijelu aktivne faze se konzumiraju 5 gotovih proteinskih obroka, uz dodatak svježih salata i povrća. Obroci su u vidu supa, kajgana, pirea, kaša, šejkova, sokova, museva, pudinga, palačinki i kolača.

U drugom dijelu aktivne faze dva gotova proteinska obroka se zamjenjuju mesom, ribom, morskim plodovima i jajima.

U reedukativnoj fazi se postepeno povećava unos ugljenih hidrata, a smanjuje unos gotovih proteinskih obroka.


U fazi održavanja postignute telesne težine, riječ je o već promijenjenim navikama u ishrani i stilu života. U skladu sa polom, godinama i zdravstvenim stanjem svaki pacijent završava dijetu sa individualnim preporukama i periodičnim kontrolama. U ovoj fazi se postiže adaptiranje metabolizma na svakodnevnu ishranu i zahvaljujući ovoj fazi yo-yo efekat ne postoji.

E, evo sada mojih utisaka, nakon pet dana dijete.

1. Da biste počeli dijetu, morate uraditi gomilu nalaza koje nosite na prvi pregled. Sve nalaze osim hormonskih možete, uz pomoć izabranog ljekara, uraditi u domu zdravlja. Tako ćete uštedjeti preko 100 eura (hormonske nalaze sam platila samo 18 eura).

2. Pregled traje sat vremena i košta 50 eura. Za tih sat vremena vam doktor prostudira nalaze, izmjeri visinu i težinu, uzme vam mjere; nakon toga mjeri pritisak i puls, pregleda stomak. Taj dio traje desetak minuta, dok preostalih pedeset provedete u objašnjavanju dijete. Taj izuzetno ljubazni i mladi momak vam daje i svoj broj mobilnog telefona, kako biste mogli da ga kontaktirate pozivom ili sms-om ukoliko imate bilo kakve probleme. Upozorava vas da biste mogli da osjetite mučninu, vrtoglavice, pad pritiska, bolove u želucu - i ja sam na to već počela da paničim, ali je moja želja da smršam bila jača od toga. Maštala sam o svojoj staroj garderobi, o svom starom izgledu i, na ivici suza pri pomisli na konačno rješenje dugogodišnje agonije s kilogramima (jer se to već pretvorilo u agoniju), odlučila sam da me ništa ne može zaustaviti.

3. Od doktora sam dobila "propusnicu" za prodavnicu Protekala i otišla da kupim obroke. Tamo neki klinac prodaje crne kutije sa kesicama i suplemente. Jedete pet kesica na dan. U pitanju su praškovi koje rastvarate u vodi, i od njih nastaju hleb, krokete, kajgane, pudinzi, itd. Tu postoje tri čudne stvari:
             - nigdje ne piše kakvi su sastojci tih kesica, već su one samo bijele sa nekakvim pečatom na njima (datum, serijski broj), tako da vi nemate nikakvu predstavu što unosite u svoj organizam;
             - malo čudno i obeshrabrujuće zvuči to "sa ukusom piletine", "sa ukusom kajgane" - dakle, čista hemija, čiji su sastojci potpuno nepoznati;
             - jedem tri slatke i dvije slane kesice na dan, što mi ne djeluje baš preedukativno, jer su slatke kesice uglavnom s ukusom čokolade.

Pri tom, kesice i suplementi za dvije sedmice koštaju 260 eura!

4. Ishrana vam je na Protekalu takva, da treba svakodnevno da unosite sljedeće suplemente: 2 tablete vitamina, 2 tablete magnezijuma, 2 tablete kalcijuma, 4 tablete kalijuma i 6 tableta natrijuma!

5. Na pitanje možete li da trenirate, odgovor doktora glasi: nećete imati snage za to!

E sad, ja sam se svega strogo pridržavala, i evo što mi se dešavalo:

1. dan:
Privikavanje na tu čudnu hranu, glad, nervoza, ali i veliki entuzijazam.

2. dan:
Vrtoglavice, jezivi pad pritiska, nervoza, ogromna glad.

3. dan:
Ušla u ketozu. Počinjem da pijem suplemente. Odustvo gladi još uvijek nije počelo, niti blaga euforija koju su mi obećali. Umjesto toga, ne mogu da ustanem iz kreveta od malaksalosti, a kad pokušavam to da učinim, hvata me nesvjestica. Dva puta bezuspješno pokušavam da ustanem. Popodne glad počinje da jenjava, ali ja uspijevam da budem produktivna samo sat, sat i po, sve uz takvu nervozu da ću morati saradnike da pitam jesam li koga što uvrijedila. A za to što su Ivan i djeca trpjeli im se sada javno izvinjavam, kao i svojoj majci, jer sam na njih skakala za svaku riječ.

U međuvremenu, kako ko od ukućana nekome ispriča da sam na Protekalu, do nas dolaze iskustva ljudi koji su se oprobali, fantastično smršali, a zatim vratili sve izgubljene kilograme. Naš drug sa Cetinja nam je ispričao da je za samo jedan vikend u Rimu dobio 3 kg. Meni to sve liči na onu priču o izgladnjivanju, nakon kojeg organizam skladišti sve što unesete da bi se sačuvao od mogućeg budućeg izgladnjivanja. Prijateljica mi priča o svojoj najboljoj drugarici kojoj, čim se opusti jedan dan, stomak nabrekne, i koja je sada željna svega, pa se jedan dan prejeda, a onda se 5-6 dana vraća na Protekal. Sve to djeluje obeshrabrujuće, ali ja nastavljam još jedan dan.

4. dan:
Ujutro osjećam blagu euforiju i energiju. Pomišljam - evo ga! Međutim, u vrijeme ručka pijem suplemente kalijuma, dobijam jezive bolove u želucu i povraćem. Kontaktiram doktora, koji kaže da pijem Ranisan kako bi mi kalijum lakše pao i da, ako vidim da ne mogu da izdržim, pređem direktno u treću fazu, u kojoj doručkujem i ručam normalnu hranu (naravno, jasno određeno koju), a kesice pijem za užine i večeru, uz mnogo manje suplemenata. Ja odlučujem da idem na sve ili ništa i nastavljam. Tokom popodneva sam malaksala i osjećam nenormalno brzo lupanje srca. Uveče pijem ponovo kalijum, večeram, dobijam bolove u želucu kakve nikad u životu nijesam osjetila i ponovo povraćem, a uz to mi i pozli u kupatilu.
Kontaktiram doktora, koji kaže da to moj organizam iz nekog razloga ne podnosi dijetu, i da ona svakako ne treba da me onesposobljava za normalni život i da čini da se tako loše osjećam, te da pređem u tu treću fazu.
Jedini problem je što sam jutros opet jedva ustala, što me još uvijek boli želudac i što, uprkos želji da pređem u treću fazu, čim sam ugledala kutiju s kesicama, došlo mi je opet da povraćem.

Na kraju, riješila sam da odustanem od Protekala. Možda je stvarno problem u mom organizmu (premda su mi nalazi bili savršeni), i možda je dijeta - kako kaže sajt i ovaj fini doktor - potpuno zdrava i blagotvorna. Bilo kako bilo, ja od ovoga dižem ruke. Osjećam se strašno razočarano, a najviše sobom, zbog još jednog neuspjeha, a bogami i zbog bačenih 330 eura. Nažalost, nijesam od onih koje boli briga za svoj izgled, već mi užasno teško pada višak kilograma. Baš, baš teško. Gledam svoje mršave koleginice, gledam kako im stoje haljine, šortsevi, pantalone i dođe mi da plačem jer sam ja nekad takva bila. Ovoga puta sam se baš nadala da sam sve riješila i da ću za par mjeseci biti ona stara ja, ali ništa od toga, bar ne još uvijek. Možda ću opet pokušati UN-dijetu, možda nešto drugo, ko zna. Ali ću makar izvući pouku da nema prečica u ovome. Ne deblja se preko noći, ne mrša preko noći, osim ako hoćete da padate u nesvijest i histerišete na ukućane i kolege. A ja smatram da nijesam zaslužila da padam u nesvijest i povraćam dva puta dnevno, a bogami ni oni da se istresam na njih.

Tags:

Share:

35 comments

  1. Anonymous16/7/12 09:58

    Posalji mi mail pa cu ti napisati sto i kako.
    Nema potrebe da se osjecas tako kako se sada osjecas.
    Pozdrav.
    Ana (montenegrina)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ana, gdje da ti pošaljem mail?

      Delete
    2. Anonymous13/8/12 17:19

      Jel ima neko pozitivnog iskustva o protekalu? koliko je novaca potrebno za mjesec dana ove dijete? po Ksenijinom podatku za četiri nedelje je potrebno 520 eura....??? jel to moguće?

      Delete
  2. Anonymous16/7/12 10:44

    ksenija,stravila si me,danas sam pocela,ionako sam panicno krenula u ovo,sto je to,iskustva ljudi u mom okruzenju su drugacija skroz,ili nece da priznaju,jaaaoooo ... :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Opet, možda je stvarno problem u mom organizmu. Jedino što sad čujem od svakoga živoga je da su ili vratili kilograme, ili se silno namučili da ih ne vrate.

      Ti slušaj sebe i ono što ti misliš da je za tebe dobro.

      Ja nijesam slušala sebe. Ja sam već, gledajući onaj spisak suplemenata, doktoru rekla: ovo ne može biti zdravo kad se ovoliki suplementi piju, i kad vi meni pričate o nesvjestici i vrtoglavicama. On kaže da je to od velike količine izmokravanja - da, ali ja kad pijem 2l vode dnevno, isto izmokravam strašno mnogo, ali se super osjećam.

      Što se mene tiče, ta priča je završena, arhivirana.

      Delete
  3. Anonymous16/7/12 10:45

    ana,evo ti moj mejl,napisi meni,molim te jelenasce@gmail.com

    ReplyDelete
  4. Anonymous16/7/12 11:29

    Jedna moja prijateljica ima jako lose iskustvo. Drzala je Protekal dijetu, i kao posljedica tako naglog gubitka kilograma, dobila je herniju i hitno je operisana. Sada ne smije da drzi bilo kakvu dijetu, a kilograme je vec vratila. ne sve, ali dio jeste. Takodje ima slucajeva gdje se zucna kesa dovede u stanje pred pucanje, i to nije posledica samo ove dijete, nego generalno svih rezima ishrane koji ne ukljucuju stvarnu hranu, vec kesice, suplemente, praskove i ostale stvari ya koje ne znamo ni sta su ni kako uticu na svaki pojedinacni organizam .

    ReplyDelete
  5. Anonymous16/7/12 12:13

    Ksenija na montenegrina@gmail.com

    Jelena cim dodjem sa posla poslacu i tebi mail

    ReplyDelete
  6. Anonymous16/7/12 14:53

    Ma to izgleda kao nevjerovatno mucenje! Prvo, ne znam kako bi se organizovala da odes sa suprugom i prijateljima na pice i veceru. Sto treba - da nosis sa sobom kesicu i dok oni jedu ti mutis u vodi preparat? To nije reedukacija, ako je tako nesto i neophodno u danasnje vrijeme kad bar imamo dovoljno informacija o tome sto treba, a sto ne treba koristiti. Smatram da ti samo treba malo vise reda u ishrani jer mi djeluje da dosta naprecac odlucujes sto da jedes, a onda se izbor svede na trivijalnosti i nezdravosti. Ja sam nakon prve trudnoce bukvalno zivjela na cipsu, koji je zamijenile paste i pice. I obozavala onaj prelijepi ukus topljenog sira dok nije doslo do toga da ni u sto od robe ne mogu da udjem. S tobom nije takva situacija. Ti si jedna lijepa zena. A kilogrami viska, stvarno - sitnica koju ces odlucnoscu da prevazidjes.
    Nije lako, ali se moze bez ovih skupih hemikalija.

    Sanja, Pg

    ReplyDelete
  7. Anonymous17/7/12 10:27

    A meni baš, baš teško pada što sam stalno bolesna. Treba da budeš srećna što imaš tako divnu porodicu i što si zdrava. Normalno da vodiš računa o svom izgledu ali da ti to ne bude opsesija.Nadam se da ćeš uspjeti da smršaš ali samo polako i sa više strpljenja.Ne može sve preko noći i onda kad mi to zamislimo.Nikad se ne upoređuj s drugima jer ti si jedinstvena.

    ReplyDelete
  8. Anonymous26/7/12 13:26

    Zbilja je najvay+znije zdravlje...
    samo prepoloviti porcije,ne jesti do sitosti i ukljuciti fizicku aktivnost..svake veceri brzi hod 1-2h..sad iskoristiti ljeto za plivanje.tu je more,bazen...i rezultati ce biti vidljivi.to je sigurno!
    dijete nista ne valjaju,jer to nije prirodno da se organizam ne hrani.sve sto je u suprotnosti sa prirodom ne donosi dobro.samo je treba pratiti i zijeti u skladu sa njom.
    opet kazem i slazem se sa prethodim komentarom,ZDRAVLJE je NAJVAZNIJE.

    K

    ReplyDelete
  9. Anonymous11/8/12 00:06

    Ksenija,Bilja je,molim te da me nazoves na moj broj....

    ReplyDelete
  10. Samo da se nadovezem na temu sa iskustvom o protekal dijeti. Ja sam dva puta pocinjala i evo me sad treci put u ketozi. Kod mene je bio kompllikovan slucaj imala sam 60 kg viska, i jedino resenje je bio protekal.Prvi put kad sam ulazila u ketozu bila sam ok. u uspela za mesec dana da skinem 10 kg,onda svaki mesec islo je sve manje i manje,ali onda mi je pao secer i postala sam jako nervona i izasla sam iz ketoze ali sa 31 kg manje za 4 meseca. Nakon prekidanja sa ketozom dobijam bolove u zeludcu i pauziram mesec dana. Nakon toga opet ulazim u ketozu,sa malaksaloscu,glavoboljom i stalnim bolovima u zeludcu,sve kesice pocinju da mi se gade i imam nagon na povracanje. Za dav meseca izgubila sam 13 kg. Tu stajem jer vise ne mofu ni psihicki ni fizicki da izdrzim sve ovo. Nakon 2,5 meseca od prestanka ketoze dobijam 8 kg,ocajna sam i evo po treci put u ketozi i mogu reci da mi je grozno ,imama mucnine i jedva cekam da sve prodje imam jos 18 kg da skinem...molim boga da izdrzim.
    To je moje iskustvo,pozdrav svima

    ReplyDelete
  11. ketogene dijete su opasne ali naravno, to ti niko nece reci. za 300-400e koliko kosta 'kurs' ne bi ti ni ja rekla... nisi jedina! zar nikom ne pada na pamet da razmisli, da li je iko cuo da dijabeticari umiru od keto-acidoze??? niko nije cuo? pa cudi me... ketoza je ozbiljno stanje organizma, i meni nije jasno da neko svojevoljno pristaje na ove gluposti a da ne pati od epilepsije posto je to jedina medicinska indikacija za upotrebu ove dijete. ja bih zaista trazila pare nazad!

    ReplyDelete
  12. ova dijeta je super mrsavim od nje...

    ReplyDelete
  13. danas mi je 8 dan... a smrsala sam 2 kg jupjeeee....

    ReplyDelete
  14. Anonymous5/1/13 22:16

    Bas Me zanima dali je neko smrsao bezbedno i zadrzao kilazu Sa ovom dijetom s obzirom da je uzasno skupa? Ja se mucim Sa svojih 10 kg viska Ali probam sama Sa nekom redukcijom slatkisa i testenina, i uspevam 10kg za 10 mececi nije bog zna Ali nemam problem sa zdravljem! Razmisljala sam o PROTEKALu Ali ne znam volela bih da cujem iskustva ....

    ReplyDelete
  15. Anonymous11/1/13 18:34

    ja sam sa ovom dijetom istopila 20 kg a trebalo je 30. stala sam letos iz finan.razloga. od tada nisam nista vratila sve do nove godine kada sam preterivala iz cistog nemara. praznici, slave i sl gde se po dvaputa dnevno islo na pune trpeze i evo vratila sam 3 kg. ali preterivala sam. sad se vracam da skinem sve sto je preostalo od viska kg. meni je dijeta super. povraca se samo ako natrijum tablete kojih treba dve popiti popijes jednu za drugom. pauza posle obroka treba da je pola sata pa onda jedna tableta Na a kroz 10 min druga. meni se to dogodilo tri pta i svaki put samo zbog toga. samo napred ja sam odusevljena dijetom

    ReplyDelete
  16. Anonymous22/6/13 09:37

    Drage devojke, ja bih zelela da podelim i moje iskustvo sa vama. Imala sam 30 kg viska i smrsala sam 35 sa Protekalom u roku od 4 meseca (od toga sam 2 bila u ketozi). Moram reci da nije bilo bas mnogo tesko, osim prve nedelje dok se malo priviknes. Posle 2 trudnoce sam bila ocajna i ni jednom drugom dijetom nisam uspela izgubiti ni 3 kg... Sada sam se vratila na svoju devojacku (studenstku) kilazu i nemam reci da vam opisem koliko sam srecna! Proslo je godinu dana od kad misam na Protekalu a vratio mi se SAMO 1 kg. Koju god dijetu da drzite, ako se vratite starim navikama i opustite se, naravno da ce se koligrami vratiti..Na zalost, mi zene ceo zivot moramo voditi racuna sta i kad jedemo ako hocemo da dobro izgledamo ;)
    Dakle, moje iskustvo je pozitivno i svako jutro sam srecna kad mogu da obucem bele uske pantalone : )

    ReplyDelete
  17. Anonymous6/9/13 13:57

    dijeta je fenomenalna !!! 15 dana 7 kila manje :) super se osjecam i svima je preporucujem...

    ReplyDelete
  18. Anonymous21/1/14 07:37

    Citam ove vase komentare, i ne mogu, a da ne dam svoje misljenje.Dobila sam one video treninge od jednog mladica, sa nekoh sajta Kako smrsati.Nije da sam debela, imam 60 kg, al opet bih da se vratim na devojacku liniju.probala sam Un dijetu koju sam drzala tri meseca i uz koju sam smrsala 10 kilograma, jupiiii.ALI!!!! Kilogrami se naravno vratili.:'( Da se vratim na temu, sustina njegovih treninga je naravno bila u Herbalife proteinskom napitku, koji je dosta skup s‘ obzirom na to da kosta 4750 din. a kupuje se dvaput mesecno.Medjutimna jednom sajtu sam nasla sastojke kako sama praviti proteinski sejk od svezih namirnica, sto je po meni realno i zdravije i jeftinije.Ako je neko zainteresovan da sazna sta je potrebno za zdrav proteinski sejk, nek pise na moj mail osmangusinac@hotmail.com.

    ReplyDelete
  19. Anonymous31/5/14 09:13

    Dijetu sam uspješno sprovela i došla do kraja, čak sam izgibila i više nego što sam planirala (23kg ukupno, ja sma htjela 18kg). Kvaka je u sledećem-čim sam s evratila na normalnu svakodnvenu ishranu, 10 kg se vratilo kao od šale, svakog mjeseva po par kg.

    Cio život u ketozi?!?

    ReplyDelete
  20. Moje iskustvo je drugacije.
    Ne kazem da je leko izgubiti kilograme i odreci se neke hrane...ali isto tako kada pocne telo da vam se u pozitivnom smislu menja...osecaj je neopisiv.
    ko ima pare i jaku,ali zaista jaku volju uspece.

    ReplyDelete
  21. veoma skupa dijeta ,ala ludo efikasna ,skinula sam 35 kg za 6 meseca ,posle 3 godine sam vratila 40 ,ali nisam ikako pazila ,naravno za mene je ovo najbolja dijeta al za jako gojazne, posle zavrsetka dijete obaveznomenjanje nacin ishrane kako bi se zadrzala kilaza pozz iz Skoplja

    ReplyDelete
  22. Anonymous13/3/15 16:57

    ne veryjem u kesice a osobeno kad ne mozes sam da citas i vidis sta ima u njima. Pa kako je to zdravo?!?! Neki ljudi su alergicni na nekih sastojaka....za 300 eura nedeljno platices nekog da ti kuva zdrava jerlka ili oh jednostavno narycis od restorana sa salatom. Uuu bre 300 eura kad ljudi jedva dobiju platy i od 250 mesecno. I na stranu pare, ja sam trazila ovu dijetu i negde ama nigde sem u srbiji i makedoniji ova dijeta ne postoji. Nikakve rezultate nisam dobila u prebarivanju.
    I ja imam visak kilograma i pocela da vezbam. Tesko bogami da skoknes sa guzicom ali moja je i ja sam je stvprila pa i ja xu da je spznem. Ima odlicni video od 20 minuta, za pocetnike i nije lako ali....zdravo je, zove se jillijem michaels - begginer shred. Isto procitaj 8 casovni dijety koja je super nacin ishrane, sve se jede ali samo u roku 8 saati a onda ostavis telce da sve to dobro svari :-) meni je super lako jer dok sredem kucu, napravim dorucak, sa malim po kuci...ode vreme :-) nadzi knjigu, super je! Osecas je super i neces izbaciti nikakvu hranu. E sad nije da jedes krofne non stop :-) nadam se da se oporazvis uskoro i cuj savet -- bolje debelucka nego bolna Zdravlje pre sve!!!!! dobro je sto si prekinula na vreme

    ReplyDelete
  23. Anonymous13/3/15 17:52

    svaku proteinsku dijetu se drzi samo dve nedelje stroga faza...eto procitajte south beach dineta jer doktor je sastavio i za te dve nedelje se ukida seker, skrob, voce, a jede se proteinska hrana i jaaaako puno povrca. Sa svaki obvrok mora da imate jednu porciju salate. On sastavio je dijety za ljudi da nisu toliko zavisni o secery i skrobu ali covek nbe oreporycuje da se jede samo meso ili jaja ili soju. Soja bas i nije zdrava, eto vam pa citajte sta sve dolazi kad se zastupi soja u ishranu. U south beach dobro je opisano stra se desava sa telom i kaze da ne smete biti na proteinsku fazy vise od dve nedelje. Jer telu treba voce...vitamini.....nema to u pilulima. Vi stvarno pijete minerale ali i sva dryga s.....nja koja stavljaju unutra, jer vit C nije cedzen limun pa op sve to u prasak. E drage moje dame, sve mi radimo za izgled, i ja sa vama....nisam razlicita. Ali eto, ne mogu gutati djubre. To ne mogu. Zelis proteinsdku dijetu pa jeddi pilece meso, jedi jaha,grah, lecu....ima tu sve i svacega a ovi npraskoivi su cista soja i gelatin , na dugoj stazi nesto nece da ide kako treba. Ljudi imaju problema sa tezinom, to da .... ali ocigledno imaju i problem sa trazenje informacije jer i ako se rssite za dijety imate pravo da trazite spisak sastojaka u sta gurate u usta. Trazite i dobicete. E sad ako vi resire da gurate glavu u pesak i uzivate jedino u gublhelje kilograma po svakoj ceni...onda to je na vama

    ReplyDelete
  24. Anonymous23/4/15 09:06

    Draga Ksenija,
    svaki dan slusam ove price. Jako mi je tesko kad citam ovakva iskustva jer prehrana ne treba da bude mucenje. Po zanimanju sam dr. nutricionizma. Ukoliko jos uvijek imate problema sa tezinom, mozete mi se javiti i ja cu Vam besplatno pomoci da zajedno pokusamo rijesiti Vas problem. Ocito da velika zelja s Vase strane postoji, a to je zaista prvi i najveci korak u skidanju kilograma i ucenju zdravoj prehrani.
    Lp

    ReplyDelete
  25. Anonymous24/5/15 17:54

    Ja sam program protekal zapocela pre nesto vise od 1,5 godine, sa nepunih 17 godina na preporuku prijateljice koja se resila suvisnih kilograma. (Naravno, kako sam bila jos uvek maloletna, roditelji su morali da potpisu saglasnost)Moram da priznam da je moje iskustvo mnogo drugacije jer sam ja od samog pocetka osecala odustvo gladi, ali mi je i raspolozenje bilo na veoma visokom nivou. Skinula sam preko 40 kg! U ketozi tj.prve 2 faze su trajale 3,5 meseca i za to vreme sam skinula malo vise od 30 kg. 3. i 4. faza je trajala isto toliko i tu sam skinula ostatak. Iako sam ja licno bila skepticna oko ukusa hrane, nije bilo strasno, sta vise, neke stvari poput cokoladica, hlebova i napitaka su preukusne i rado bi ih i sada jela. Po savetu doktorice jer sam bila u pubertetu, nalaze sam radila na svake 2 nedelje i svaki put su bili sve bolji(Sa 15 godina mi je dijagnostofokovana, ali i izlecena urodjena insulinska rezistencija). Jos jedna stvari zbog koje sam presrecna je da mi se koza nakon godina borbe sa bubuljicama u poptunosti ocistitila.
    Ono najvaznije, kilogrami se nikada nisu vratili i jos uvek imam istu kilazu kao i na kraju ovog programa. Priznajem da kolko tolko pazim sta jedem, idem u teretanu, izbegavam brzu hranu i sl. ali mi se naravno i desi da pojedem celo pakovanje sladoleda sama.
    Bilo kakva vrsta cardia i je bila zabranjena za vreme ketoze (vezbe snage i oblikovanja dozvoljene).
    Eto, to je moje iskustvo. Ja ovu dijetu toplo preporucujem onima koji veoma tesko gube kilograme a redovne dijete ih cine umornim i nervoznim. Meni je pomogla da resim svoj problem (koje imam skoro ceo zivot) bez puno muke. Naravno, racunajte da 1 mesec ovog programa kada se urecunaju hrana, kontrole, nalazi, suplementi itd. iznosi i do 700e. Ako imate nekih pitanja pisite mi na marina.nina97@hotmail.com

    ReplyDelete
  26. Anonymous3/7/15 16:23

    Pa normalno deka e tesko, toa e dieta, sekoja dieta e teska. I jas sum na protekal i za mesec dena - 8kg. Dve nedelei bev na pauza i nema pokaceno ni eden gram, a jadev torti nekolku pati na den i gricki. ama mora da se pazi, nemoze da jademe kako ludi pa posle nekoj ni e kriv. Sami sme krivi za nase telo. Pozdrav

    ReplyDelete
  27. Moze i da prenesem svoje iskustvo.
    Posle dve nedelje od uzimanje protekala pojavili su mi se uzasne crvene bubuljice po celom telu, uzasno su svbile i kad i dotaknes prave se rane. Sada imam 8 kg manje ali mi telo mi je unakazano sa uzasnim ozijcima koje se nemogu ukloniti, oni ce me uvek potsecati na ovu nezdravu dijetu. Doktorica kaze da je svaki organizam razlicit i da moja svetloca u i neznost koze mozda uzrok ovo stanje. E pa prijatelji zelni lepog tela, od kozu koji svako bi pozeleo sada imam kizu da moram ici stalno u pantalone, dugacke rukave, zakopcanu bluzu da niko ne bi vidio moju grdotu.

    ReplyDelete
  28. Moze i da prenesem svoje iskustvo.
    Posle dve nedelje od uzimanje protekala pojavili su mi se uzasne crvene bubuljice po celom telu, uzasno su svbile i kad i dotaknes prave se rane. Sada imam 8 kg manje ali mi telo mi je unakazano sa uzasnim ozijcima koje se nemogu ukloniti, oni ce me uvek potsecati na ovu nezdravu dijetu. Doktorica kaze da je svaki organizam razlicit i da moja svetloca u i neznost koze mozda uzrok ovo stanje. E pa prijatelji zelni lepog tela, od kozu koji svako bi pozeleo sada imam kizu da moram ici stalno u pantalone, dugacke rukave, zakopcanu bluzu da niko ne bi vidio moju grdotu.

    ReplyDelete
  29. Anonymous29/3/16 18:15

    Razumem vašu želju da smršate i sama sam pre 8 godina bila u toj fazi. Probala sam sve moguće dijete i tablete, nikad nisam uspela značajno da smršam i održim to malo što izgubim. Sve do momenta, dok nisam dobila broj telefona dr Suzane. Ona mi je promenila život i učinila da izgledam lepše, nego dok sam bila mlada dama. Izgubila sam 26kg.toliko sam imala viška i već 8 god održavam tu kolažu, a jedem normalno i živim normalno. Njeni saveti i režim ishrane su tako lako prihvatljivi, da skoro nemate osećaj da ste na dijeti. Nema gladovanja, mučnine, nesvestice, nema ništa od toga. Ima postepen gubitak kg, ujedno i prirodno zatezanje kože i čišćenje organizma. Koža postaje hidrantna, zategnuta i podmlađena. Prosto sa kilogramima gubite i godine. Ostvarujete svoje snove da opet lepo izgledate. Videla sam kod doktorke mnogo dama, koje su gubile i mnogo više kilograma od mene. Svaka od njih izlazila je sa osmehom zadovoljne i lepe žene. I još nešto, što je mnogo važno. Jedete normalnu hranu, tretmani su bili 1000 din. Mogu svima toplo da preporučim tu divnu doktorku i ko god bude otišao, neka je pozdravi od mene. Ja tu ženu, nikad neću zaboraviti u životu. Ona je moja dobra vila, ispunila je najveću želju u mom životu. Broj telefona dr. Suzanne je 0112764416 i 0638846877

    ReplyDelete
  30. Anonymous29/3/16 18:33

    Ksenija, ako budeš otišla kod dr Suzane, reci da je pozdravila Snežana Kuzmanović i još nešto sam htela da kažem. Slučajno sam otvorila tvoju nedovršenu priču i pročitala tvoje iskustvo... Možda se ipak ništa ne dešava slučajno. Možda moja poruka nekom ostvari snove.. Biće mi drago, ako sam učinila još jedno dobro delo u životu.. Sretno, drage moje dame!

    ReplyDelete
  31. Zdravo.

    Moje ime je, Selene Walters, nalazim se u SAD-u. volio bih objaviti Božji rukopis za javnost. Bog je bio vrlo zahvalan meni i mojoj obitelji. Prije 5 mjeseci ozbiljno sam tražio kredit vrijedan 50.000 eura za kupnju kuće u SAD-u. I bio sam scammed od strane raznih lenders online, ali prije dva tjedna bio sam usmjeren na vjerovniku online od strane prijatelja i ime vjerovniku je gospodin Adams. Ja ću savjet svaki zainteresirani za pravi kredit trebao kontaktirati Božji čovjek za kredit putem [companyloan167@gmail.com] za bilo koji iznos kredita.

    companyloan167@gmail.com [ adamseric01@yahoo.com

    Iskreno
    Selene Walters




    We offer loan amount: 5K-euro 5m I want to fully assure you that you will get money, but only if you are very serious and trustworthy because i like serious and God fear people.If interested contact us now For more information on; adamseric01@yahoo.com ]or[companyloan167@gmail.com

    ReplyDelete
  32. poz svima.ja pocnav dietata pred 5 dena.na tretiot trebase da proveram dali sum vlezena vo sostojba na ketoza.Eve petiot den seuste stapceto ne menuva boja!?ima li nekoj iskustvo so nevleguvanje vo ketoza i zosto se slucuva?fala

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.