Nezgode s poklonima u kući Ivaniševića


Ameri kažu (možda kaže i neko drugi, ali ja ovu "poslovicu" znam iz američkih filmova) da je osveta najslađa kad je servirate hladnu. Tako je i bilo jutros s mojim rođendanskim poklonom (da, u subotu punim jubilarnih 35).

Da priču počnem tako što ću vam objasniti da, ako iko voli da poklanja, onda sam to ja. Rijetko su moji pokloni skupi, ali su uvijek osmišljeni s posebnom pažnjom, tako da se uklope s interesovanjima ili načinom života osobe kojoj su namijenjeni. Podrazumijeva se da je tako bilo i s Ivaniševićem. Jedino što, kad je on u pitanju, svaki put je nešto pošlo naopako.

Prva epizoda:

Početak zabavljanja; ja u Rimu, Ivan u Strazburu. Zahvaljujući predivnoj kompaniji po imenu Ryan Air, za cijelih 10-20 eura smo mogli da se viđamo svakog vikenda. Jedan do njih smo proveli i u Milanu. Ivanu je to bio prvi put u gradu mog odrastanja, a pošto je opsjednut crveno-crnim timom (u čemu ima moju punu podršku), ja sam odlučila da ga povedem na San Siro. Zvala sam moju drugaricu Jelenu, čiji je suprug tada igrao u Milanu, pa smo organizovale da oduševljenog Ivana povedemo da gleda utakmicu sa porodicama igrača. Tamo je bilo i nekoliko povrijeđenih (Pato, Seedorf i još nekoliko njih), pa Ivan nije znao kud će prije. Nezaboravna je, naravno, anegdota kad je stajao pored Maldinijeve mame i žene: Maldini se okrenuo i mahnuo mami, a Ivan se nasmiješio od uha do uha i viknuo: "Ciao Paolo!" Paolo, misleći da je neko koga poznaje, odgovorio mu je "ciao", što Ivan danas komentariše odsječnim: "ne interesuje me zašto i kako, poenta je da se on meni javio!"

Uglavnom, moja drugarica i ja smo bile veoma ponosne kako smo mu priredile neponovljivi doživljaj da mu prvi put na San Siru bude ovakav. Mnogo, ali mnogo smo se pravile važne zbog toga. Do trenutka kad se pojavilo jedno društvo, među kojim je bila i jedna prelijepa cura, očigledno manekenka: ta je s deset metara viknula "Ivaneeee", potrčala prema njemu i skočila mu u zagrljaj! Jelena je rekla: "ček, pa kaj je ovo?!", a što se mene tiče, ne znam jeste li gledali crtani Aladin. U njemu imate scenu kad se glavni junak pojavljuje preobražen u princa i upoznaje sa zlikovcem Džafarom. Moj izraz lica dok sam se s njom upoznavala je bio otprilike takav:


Da napomenem i da se ispostavilo da je u pitanju drugarica Ivanove sestre Ane, ali to ne mijenja činjenicu da Jelena i ja više nijesmo bile baš tako važne kao u početku.

Druga epizoda:

Odlučim ja da za prvu zajedničku Novu godinu poklonim Ivaniševiću dres Paola Maldinija, i da mu ga potpišu svi igrači. S tim što ovoga puta nijesam lukavila - kao kad smo Jelena i ja kupile Dariov dres, a onda falsifikovale njegov potpis na leđima da bih ja jednom tapkarošu dala u zamjenu za karte za derbi na sami dan utakmice - već je Dario stvarno išao od igrača do igrača i uzeo potpise (na čemu mu vječno hvala!). Dres su mi poslali u Rim, ja sam Ivanu najavila da sam mu spremila poklon na koji sam mnogo ponosna, a onda sam  čak napravila babušku od poklona tako što sam ga spakovala u malu kutiju, pa nju u veću, itd. Ukratko, ja sam se "opučila", da bi mi Ivanišević, noć uoči puta, na telefonu rekao: "Da nije možda dres Milana s potpisima igrača?"!

Treća epizoda:

Prošle godine je Ivan počeo da priča kako bi volio da u kući ima aparat za kafu. Došla je Nova godina, napolju je bilo -18, pa me ni to nije spriječilo da trudna pođem u tržni centar, kupim to čudo i vučem ga do kola. Lijepo upakovanog sam ga stavila pod jelku, da bi on, čim je ušao u kuću, rekao: "Ovo je sto posto aparat za kafu!"

E, zato sinoć uzimam ja svoj iPad, otvaram Safari, kad... Safari ostao otvoren na njegovom mailu, i to tačno na poruci gdje piše: "Poštovana xyz (zaboravih ko je), pošto se mojoj ženi bliži rođendan, htio sam da joj naručim tortu u obliku knjige, obavezno čokoladnu, i da na knjizi bude to, to i to".

Da nije bilo svih gore navedenih incidenata, nikad mu ne bih rekla, već bih za Oskara odglumila iznenađenje. Ovako sam jutros nonšalantno dobacila: "Lijepo ti je ono s tortom, šteta što si ostavio otvrenu poruku na Safariju!"

Znam da me sad muž pomalo mrzi, a još više će kad vidi ovaj blog, ali ipak mislim da je zaslužio ovo danas. Što će mi pokloniti, ne znam. Ali sam prilično sigurna da će ubuduće manje nagađati što se nalazi u kutijama s njegovim poklonima, a lukavije planirati moje! ;)

Tags:

Share:

41 comments

  1. Boris Raonić16/2/12 09:24

    QQ... Sjajno! Taman sam htjeo da stanem na njegovu stranu i predlazem osvetu u obliku totue u obliku telefonskog imenika, sveske bez linija ili pisace masine bez slova, ali kad sam cuo sta je uradio taj Cetinjanin - E, neka si!

    ReplyDelete
    Replies
    1. a što telefonskog imenika?!

      Delete
    2. Boris Raonić16/2/12 09:27

      besmislena knjiga...

      Delete
  2. hahahaha odlicni ste :))) Ivane, definitivno treba! :))

    ReplyDelete
  3. ivanisevicu, citajuci ovaj blog, tvoja zena je u pravu. sto ce ti prica hahahahahahahha

    ReplyDelete
  4. Boris Raonić16/2/12 09:25

    sve se vraca, sve se placa!

    ReplyDelete
  5. Boris Raonić16/2/12 09:26

    Na stranu sto sma ja prije 2 mjeseca, istu glupost uradio.

    ReplyDelete
  6. Anonymous16/2/12 09:37

    Imamo samo jednu ispravku - ne mrzim je "pomalo" jutros.

    I.

    ReplyDelete
  7. Sorry Ivane, sad je red da joj kupis jos nesto, imas kad do subote xexexe

    ReplyDelete
  8. Ne mora tortu uopšte, meni sveki pravi neku čokoladnu :)

    ReplyDelete
  9. Samo ti nastavi da se oglasavaas pa ces dobit parfem i cokoladu :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. Može onaj Bulgari Blu! :)

      Delete
    2. Boris Raonić16/2/12 09:54

      dezodorans i euroblok :-0

      Delete
  10. Ako je ovo stajanje na tvoju stranu ona je najednostavnije rješenje ne kupovat ništa. Nego čučiš i čekaš, a žena preži oli se $etit rođendana. Onda u pravom momentu (kad su sve prodavnice zatvorene) kažeš "ljubavi srećan rođendan". I rečeš ajde da kupimo nešto pa onda "pi đaole sve je zatvoreno".;D Još da je mene ovo nekad uspjelo, bilo bi dobro. Jer 2 mjeseca prije moja ljubljena počne priču "ostara se", "koliko ja ono punim", "kupih li ti ja što za rođendan" itd.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Brajovicu plemeniti, zna sam ja ko ce priskocit! Pa neka Boris Raonic pjeva... :p :D

      Delete
    2. Ma ovo je samo teorijsko rješenje u kojemu su zanemareni trenje, otpor vazduha i sila g. U praksi ne znam kako se spasit praistorijske nemani (žene) koja očekuje nešto za rođendan...

      Delete
  11. Jos samo da se javi najbolji birach zavjesa na cijelom Zabjelu pa da mi je jutro potpuno...

    ReplyDelete
  12. posto je u pitanju vodolija, predlazem da joj poklonis i poklon koji si planirao za sljedecu godinu. to sigurno ne ocekuje i vrlo ce se obradovati :)

    ReplyDelete
  13. Pred mojim očima se odigrava mučka zavjera protiv Ivana!. Ne samo da moraš kupovat za ovaj nego te opasni likovi lobiraju da več misliš na sledeći??? NE DAJ SE!:D

    ReplyDelete
  14. Kad je Ksenija u pitanju poklon je pravi izazov mada sam sigurna da ces do subote smislit nesto...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Potpuno se slažem Leno sa tobom... Pravi izazov!
      P.S. pošalji mi u inbox šta ćeš ti da joj kupiš!!!

      Delete
  15. Konačni i definitvno zavjera... Već ih vidim tri koje su organizovane u ovu zločinačku organizaciju!

    ReplyDelete
  16. Evo Iko i mali help, da si ti u pitanju ja bih ti poklonila lopatu sa ugraviranim tvojim imenom!!!!

    ReplyDelete
  17. nema ti izlaza druze... spasavaj stvar dok si na vrijeme :-) tj prije no sto se radnje, putevi ili nesto slicno ne zatvore -)

    ReplyDelete
  18. bolje ti je vise poklona, vodoliji se ni kad dobije sto strasno zeli ne moze ugoditi jer bi ona sad nesto drugo... znaci dva, tri poklona i nema zime za tebe gdine :)

    ReplyDelete
  19. Đe oni Ivan? Po mene će ovđe uskoro početi da puca a njega nema. Sad ti mene priskači.

    ReplyDelete
    Replies
    1. danilo, neđe se po MIP-u žali na mene :)

      Delete
    2. Ima ima, no ceka da mu neko rece: "Pazi Slavko metak".... no ocigledno nije ima' prijatelja kad se ovako sve rasplamsalo! A ti mala Vana Vojinovic, imaces sushto za ovu neprincipijelnu koaliciju. Mada, sto se moglo ocekivat kad je i tebi rodjendan tog, za mene kobnog, 18. februara... Inace, da vam kazem da Ksenija ne racuna poklone koji joj se kupe prije, nego samo one koje dobije na dan rodjendana! :p Ili Nove Godine.... a stvarno sam ove godine baksuzniji od drugoga sto se poklona tice.... novogodisnji mi slomi covjek koji je trebao da ga upakuje, rodjendanski zena provali... mislim... za godisnjicu braka (ako je doceka poslije ovoliko za'ebancije!!!) moze samo pretplatu zabioskop da ocekuje! :p

      Delete
    3. TO! Udri!

      Delete
    4. A đe se nasadi s novogodišnjim?! :))))))
      Evo vam sad: meni je muž za novu godinu planirao divni poklon. Našao je negdje starinsku pisaću mašinu i dao nekome da mi je restaurira. Taj je mašinu slomio, i znate li što sam dobila kao rezervni poklon? NIŠTA!

      Delete
  20. hahaha. nije mislio valjda samo tortu da pokloni?!

    ReplyDelete
  21. nagovjestila je u par navrata da zeli onaj "muzomlat"!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pasinovic, u cosak zbog shapcanja!

      Delete
  22. torta ce sigurno biti ukusna i super je ideja, za oduseviti se, SVAKA CAST, samo je malo! :)))))))))))))

    ReplyDelete
  23. Ivane,za poklon ti predlažem da joj kupiš NIŠTA pa neka i o tome napiše blog....

    ReplyDelete
  24. Hahahaaa...uljez sam...sto cu...ali moram...hahahahahaa!!! Nasmijaste me posteno!

    ReplyDelete
  25. hahahahha Ivane potrudi se "malo". Nemaju ovi muskarci osjecaja za nase zelje hahha Kako Ivanu ne "pade" na pamet da tvoj omiljeni(zivi) pisac/spisateljica, napise posvetu tebi u cast, na prvoj stranici takodje omiljene knjige?? Zelim reci- svaka cast Ksenija. Odusevila si me.

    ReplyDelete
  26. Anonymous16/2/12 19:59

    IKo ovdje nastrada ni kriv ni duzan :)))
    Ana

    ReplyDelete
  27. Anonymous22/2/12 10:25

    Draga Ksenija,srecan ti rodjendan i da sama ostvaris to sto zelis. Ulazis u divan period najboljih godina.Meni se poklon dopada jer je to originalno a i mozes da uzivas sa djecom dok sjeces tortu, a oni mami pjevaju danas nam je divan dan i zauvijek pamte te divne trenutke provedene sa mamom itatom.

    ReplyDelete
  28. Anonymous5/3/12 00:37

    i sta si dobila.................

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.