Ah ta televizija


Kao što sam očekivala, juče sam dobila i po koju kritiku na jadanje zbog Filipove temperature. Drug mi kaže "hoću blog, neću reality show". Uz svo uvažavanje njegovog stava, ovo nije kolumna u novinama, već moj lični blog u kojem bilježim svoja zapažanja - nekad o spoljašnjem svijetu, a nekad o dešavanjima u kući, pa je kao takav osuđen da izbor tema zavisi samo od mog trenutnog raspoloženja. To je ljepota blogova: ja autor, ja urednik, ja izdavač!

No, opaska dragog prijatelja me je navela na drugo razmišljanje. Držim bolesnog Filipa u naručju, dosadno mi je i vrtim kanale na tv-u. Da prvo napomenem da se u našoj kući gleda samo Total TV, odabran zato što je jedini od CG operatera nudio varijantu "za ponijeti" - mada, koliko sam primijetila u drugim CG kućama u kojima se gleda Extra TV ili BBM, spisak programa je skoro identičan.

A šta ti programi nude? Filmove B i C kategorije, folk muziku i ostale Pink sadržaje, latino-serije na određenim kanalima, na Foxu i sličnim kanalima serije koje se svode na ukupno četiri teme - detektivi, advokati, ljekari ili paranormalne sposobnosti. I, naravno, reality shows.

Što se serija tiče, sve ono što volim se na Totalu daje sa po dvije sezone kašnjenja. Zato pratim sa strane i "Grey's Anatomy" i "House" i "Californication", a ljeti "Entourage" i "Mad Men". Na Totalu odgledam ponešto na Fox Life i Fox Crime, ali sam primijetila jednu zanimljivost: puštaju seriju svaki dan, a onda kad se završi - samo nastave da je puštaju ponovo, od prve epizode. Tako da trenutno jedino što mogu da gledam, a nijesam do sada, jeste serija po imenu "NYPD Blue".

A kad nema ničega boljeg u ponudi, okrenem se i ja reality programima. Uz svo dužno poštovanje prema najgledanijoj emisiji u Crnoj Gori i Srbiji - nikad nijesam gledala i neću gledati "Farmu", niti bilo što iz te kuhinje. Ali zato pratim nekoliko američkih emisija. Omiljena mi je "Cake Boss" na kanalu TLC, gdje super-simpatični tip drži poslastičarnicu u New Jerseyu (pravopis kaže da se izvorno pisanje koje se završava na "y" ovako mijenja) i pravi najluđe torte na svijetu. Takođe već dugo pratim "Animal Cops" na kanalu Animal Planet.

Ali da vi vidite ostale američke reality shows koji se prikazuju!

Dakle, kanal E! koji je posvećen Hollywoodu, sada uglavnom pušta jedan o Playboy zečicama (prastari Hugh Hefner u bade mantilu grli izblajhane ljepotice čija su imena nešto tipa Candy, Mandy, Sandy i Randy), zatim jedan o bivšoj Playboy zečici po imenu Kendra, pa dvije emisije o nekakvoj porodici Kardashian, i jednu o plastičnom hirurgu iz Beverly Hillsa, u kojoj vidite sve jezive detalje plastičnih operacija. Na kanalu TLC imate emisiju o ljudima koji su svoje kuće zatrpali smećem, emisiju o patuljcima, po dvadeseti put emisiju o jednoj koja je rodila osam blizanaca, pa emisiju od pubertetlijama od preko 200kg koji pokušavaju da smršaju, male misice obučene kao prostitutke i nešto simpatičnije "Šta ne treba obući", "Vjenčanica iz snova", "Četiri vjenčanja". Ništa bolje nije ni na drugim kanalima, pa jedino što čovjeku preostaje je da se pomiri da gleda tv-smeće, ili da svaki dan bulji u History Channel (koji takođe konstantno reprizira jedne te iste emisije) i emisije o životinjama.

Osim, naravno, ako ne želi da prati zasijedanja Skupštine! Za mene su često ona prostija i od "Farme".

Tags:

Share:

4 comments

  1. Anonymous18/2/11 09:55

    Ponekad je najbolje iskljucit tv i prepustit se nekoj knjizi ili setnji. Odlicno je to sto se na internetu uglavnom mogu naci sve serije i sa poslednjim epizodama.....Na pamet mi nije palo da ikad odgledam farmu ili bilo sto tome slicno, iz prostog razloga sto mi takve emisije stvaraju nervozu, mada priznajem da ja spadam medju onu tesku publiku.Fascinantno je to sto iznenadjujuce veliki broj ljudi prati te rijalitije. tako da u tvojim ocima tv je smece, ali u njihovim ne, nego je dobro to sto i ti i oni imaju sto vidjet, mozda ipak oni imaju razlog da ostanu po koji sat duze uz tv :-))

    ReplyDelete
  2. Potpuno sam saglasna po pitanju knjige i setnje, ali morate priznati da setnja zahtijeva makar pristojne metereoloske uslove (posebno s malim djetetom), a knjiga tisinu i koncentraciju.
    Televizija, nalazost, ne zahtijeva mnogo koncentracije, posebno ne ovakva. Ona je ipak najprostija zabava.

    ReplyDelete
  3. Anonymous18/2/11 16:14

    Ja kad sam u PG tv upalim jednom mjesecno, ni toliko. Iz istog razloga koji i ti navodis, jer ne mogu da nadjem, ama bas nista sto me interesuje i sto bi bilo fino pogledati... Bar da daju neku seriju da valja! Na in daju 2. serijal House-a, a na internetu gledam 7. Maloooo kasne :) Zivjela internet piraterija, i nas Mico s kolekcijom filmova...:)
    Ana

    ReplyDelete
  4. Pa ima i Vampire Diaries, i True Blood... za ljubitelje vampira, such as myself!!!!

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.